Login

AutoMaster mārketingam

MarketingLabāka komunikācija — labāki pārdošanas rādītāji

AutoMaster CRM modulis ir pilnīgs mārketinga rīku kopums. Jūsu kampaņas būs efektīvākas un jūs uzzināsiet vairāk par saviem potenciālajiem klientiem, kontaktpersonām un pārdošanas apjomu.

Pārziniet savus klientus

Kad visa informācija par katru klientu un transportlīdzekli ir vienuviet, tos var labāk apkalpot un izvērst aktīvākus mārketinga pasākumus. AutoMaster ļauj grupēt klientus pēc veidiem, piemēram, visus tos, kuri nopirkuši noteiktu modeli vai kuru automobiļiem jāveic apkope. Mūsu vienkāršie analīzes rīki parāda katra klienta reālo ieņēmumu vērtību jūsu biznesam.

Darbojieties organizēti

AutoMaster Salesman's Desktop tver un analizē gan klientu, gan potenciālo klientu datus. Iestatiet darbvirsmu tā, lai būtu redzama vajadzīgā informācija: klientu zvani, e-pasta ziņojumi un tikšanās, darba grupu uzdevumi un turpmākie pasākumi. AutoMaster pat uzskaita klientu izvēlēto saziņas veidu: pa e-pastu, nosūtot vēstuli, faksu vai īsziņu.

Iestatiet turpmāku pasākumu trigerus lielākai peļņai

Palieliniet pārdošanas apjomu un klientu uzticību, pievienojot automātiskus turpmāku pasākumu trigerus ieņēmumu palielināšanai vai ikdienas vajadzībām, piemēram, par atgādinājumiem par apkopi. Lielākai efektivitātei un klientu apmierinātībai AutoMaster ir iekļauts arī sūdzību risināšanas process.

AutoMaster CRM

Salesperson Desktop vienā ekrānā apkopo potenciālos klientus, testa braucienus, piedāvājumus, pasūtījumus un pēcpārdošanas zvanus, lai pārdevējiem sniegtu pilnīgu ieskatu par klientiem.

Advanced Lead Management* nodrošina potenciālo klientu apstrādi un atskaišu veidošanu. Informācijas panelī skaidros grafikos tiek parādīta konkrēta informācija par katra potenciālā klienta statusu, kā arī norādīts darbinieks, kurš ar to strādā.

CRM Campaign Management  ļauj mārketinga vai pārdošanas nodaļas darbiniekiem veidot mērķgrupas, sekot atbilžu sniegšanas rādītājiem un izmērīt kampaņu aktivitāti, norādot pat rezervētos testa braucienus, sniegtos piedāvājumus un pieņemtos veiksmīgos pasūtījumus.

Target Groups  (mērķgrupas) ir viegli izveidot no AutoMaster klientu un transportlīdzekļu datu bāzes. Piemēram, varat izveidot tādu klientu mērķgrupas, kuri nav ieradušies veikt apkopi vai kuriem drīzumā beidzas līzinga termiņš.

Loyalty Programs  (lojalitātes programmas) ļauj jūsu klientiem sajusties īpašiem. Vienkāršāk ir paturēt labus klientus nekā atrast jaunus, tāpēc AutoMaster palīdz nosūtīt atgādinājumus par apkopi un garantijas servisu, kā arī ne mazāk svarīgās sadarbības sākšanas un pateicības vēstules.

Contact Management jūs nodrošina ar jaunākajiem un precīzākajiem datiem par klientiem un potenciālajiem klientiem, tāpēc iespējams īstenot katras kampaņas pilnu potenciālu.

Duplicate Customers ir ātrs veids, kā atklāt un sapludināt datu bāzes dublikātus.

Complaint Management reģistrē visas klientu sūdzības AutoMaster CRM programmatūrā, lai visi darbinieki tās varētu skatīt un ātri un efektīvi uz sūdzībām atbildēt.

*Šim līdzeklim nepieciešama atsevišķa licence.
Further Information Request